MAN KAN KLÄ DET MESTA I ALUMINIUM

 
 
 
 Att jobba med aluminium är himla kul och kan användas till det mesta, jag har klätt in spegelramar,tavelramar, ljusstakar och skålar i glas, trälådor, vinlådor, bag in box, askar, cement prydnader i form av hjärtan,äpple och blommor.
Det hela började med denna tavlan en kurskväll på Vuxenskolan. Sedan blev bara mera och mera.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Som ni ser kan man göra om många olika saker. Jag är nödj med allt.
Jag ska ha en kurs på Vuxenskolan 16 april  kl 17.00 i Nässjö ring dit och anmäl dig om vill.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Jag fattar inte var du får alla idéer ifrån, Carina! Du är så otroligt kreativ och hur du hinner med allt är för mig en gåta! Såå fina alster, allihopa!

Svar: Jag hinner inte med allt, jag har slutat att städa, titta på TV och att umgås med Janne.Men jag tycker att det är kul och det blir ju fint med. Jag går mycket på loppis och hittar saker som har fina former.
pysselcina.blogg.se

2013-03-14 @ 11:48:21
Postat av: Elin

Hej! Sprayar du aliminiumtajpen med något för att få det mörkare :)? Du får gärna maila mig som svar :)! Blev jätte inspirerad! Mkt fina saker!

2013-12-09 @ 21:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0