LAMPETT OCH EN LITEN PRESENT ASK

Helgen har varit fylld med pyssel . Jag var en sväng på Vuxenskolan och kollade,
där var det scrap- 
kurs dom gjorde bl. present förpackningar för små chokladkakor, så jag fick göra en med. Det var väldigt kul ,den blev fin tycker jag i alla fall.
 
 
 
 
 
 
Jag har köpt en lampett som jag har tejpat med aluminium tejp och målat. Den var gul och ful när jag köpte den på loppis. Men nu är den fin och pryder en vägg här hemma.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad fin lampetten blev!

Svar: Tack. Det blir så himla fint och är så kul. Jag vill bara hålla på med pyssel nu.
pysselcina.blogg.se

2013-02-25 @ 15:01:09
Postat av: emmy

åh snygg lampett!

2013-02-28 @ 21:19:51
Postat av: maritha

Hej har kollat in dina saker som du gjort, de är ju jätte fina.

2013-03-05 @ 19:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0