GJUTA I BETONG

HEJ !
Det var väldigt länge sedan jag skrev men jag har pysslat ändå ,
 så här kommer lite nytt. Att gjuta i betong är ett av dom senaste pysslen. Väldigt kul men man får testa sig fram hur man ska göra. Jag började med lite små figurer i formar för tvål och gips
 
.
 
 
 
Sedan blev det en groda och en  ängel.
 
 
 
 
Ett sött dubbel hjärta, som är gjort i en kakform.
 
 
Lite siffror att sätta på husväggen kanske. Här har jag använt ett mjukt golvpussel att göra siffrorna i.
 
 
 
 
 
Jag köpte ett par barnstövlar på loppis för 10 kr som jag fyllde med betong, sedan fick det torka i 2 dygn.
Därefter skar jag upp stövlarna och fick kämpa hårt för att få loss dom men till slut lyckades jag.
En fin dekoration i landet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad fina siffrorna blev! Vi får hitta på något att göra en nolla i bara... :) Kram

2013-08-14 @ 21:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0